piątek, 12 kwietnia 2013

Kolczykii





                                      Twierdził, że może mieć każdą, udowodniłam mu, że nie.

-Wiesz gdzie rozum i serce się dogadują? -Gdzie? -w reklamie.

              A jeśli chodzi o zniszczenie mnie, z radością zobaczę jak próbujesz.

 To co mówisz jest piękne, może dokończysz to za drzwiami       

 -znasz szczęście ? -no.. z widzenia.

 Setki powodów by wyjśc, miliony by nie wrócić.

 siema kolego. nie pozbędziesz się wspomnień, zakręciłam Twoim światem lepiej niż ktokolwiek.

 Powtórzę że, nadal czekam. Banalne, że muszę dawać sobie radę. Choć tego już nie chcę.
 Ciężko byc zajebistym, ale daję sobie radę.
 Prawda zrani każdego, kłamstwo nie pomoże w rozwiazaniu sytuacji.

 Szacunek za szacunek. Chamstwo za chamstwo. Proste. 

  nie znam Cie, ale wk**wia mnie Twoja morda.
  Jeśli się cofam to tylko po to, żeby wziąć rozbieg.

 Trudno jest zapomnieć o kimś , kto dał ci tyle do zapamiętania .

  *uwielbiam jak mierzysz mnie wzrokiem męczysz się by mi dorównać
 Gdyby głupota bolała, żarłbyś apapy jak cukierki.

 Rap to prawdziwa muzyka, te bity, każdy z nich serca dotyka. <3

 Życie jest gorsze od dresów. Nawet nie zapyta, czy masz jakiś problem, zanim kopnie cię w dupę.

                                                                By: Licziaa : )



            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz