piątek, 3 sierpnia 2012

usteczkaa..;**




                                   Usteczkaa .. ;***

Nasza miłość znikła , wraz z końcem pakietu sms' ów.

 - Należy Mi się 50 zł od Ciebie .
- Za co?
- Za mój zajebisty tusz który spłynął wraz ze łzami, i na tonę chusteczek .


 Moje najlepsze miejsce na ziemi jest gdzieś między Twoim prawym,
a lewym ramieniem. <3

Stan w którym mówisz : " głupku " , a myślisz : " boże , jak ja go kocham " .

 Ważny jesteś, wiesz ?

 Kocham Cię . Przebijesz to ? <3 .

 Spojrzała na Niego i szeptem powiedziała 'Kocham Cię', miała nadzieję, że nie usłyszy. On odwrócił się przytulił ją mocno i powiedział 'Ja Ciebie też'.

  
Wszystko co robię, jest z dedykacją dla Ciebie.
  
- Maaaaaaaaaaamo , wychodzę!
- Z przyjaciółmi?
- Nie , z terrorystami .

 - Eee ślicznotko dasz mi swój numer?
- Tak chyba buta .

  
Gdzie są te czasy kiedy paluszki służyły za papierosy, 
czerwony sok stawał się winem, a proszek z zozoli narkotykiem?

 95% ludzi ocenia po wyglądzie
5% jest niewidomych

 A jak dorosnę to będę takim " hardcorem " , że nie zdążysz powiedzieć : " ale urwał " .


 -Chyba wiesz czym jest obsesja, skarbie?
-Być może..
-To właśnie czuję do Ciebie.


Który opis naj ?. 
;** 

19 komentarzy:

  1. oo jakie pomysłowe usteczka hmm chyba je już gdzieś widziałam, ale co tam ;)
    jeny tak się zaczytałam w te opisy, że zapomniałam o bożym świecie hah :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne opisy i usteczka tak samo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. - Należy Mi się 50 zł od Ciebie .
    - Za co?
    - Za mój zajebisty tusz który spłynął wraz ze łzami, i na tonę chusteczek .


    - Eee ślicznotko dasz mi swój numer?
    - Tak chyba buta


    Spojrzała na Niego i szeptem powiedziała 'Kocham Cię', miała nadzieję, że nie usłyszy. On odwrócił się przytulił ją mocno i powiedział 'Ja Ciebie też'.

    Kocham Cię . Przebijesz to ? <3 .

    Stan w którym mówisz : " głupku " , a myślisz : " boże , jak ja go kocham "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi si te najbardziej podobaja! <33

      Usuń
  4. Fajny blog, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni najlepszy! ;)
    Piękne usta :D
    Zapraszam do mnie,może obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te usta i opisy również ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ustaa. :))
    Zapraszam na mojego bloga... Ps. Nowy adres bloga. : http://loocox.blogspot.com/ . ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Usta kot i panda najlepsze :) Hahahah to z terrorystami najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tęczowe usta. ♥
    świetny blog.
    Obserwuję.
    wpadniesz do nas ?
    best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie zdjęcia ;D ♥
    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://best-frieend.blogspot.com/ Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  11. hah wszystki fajne :D ,a usta sa super! ;] zapraszam do obs
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne usta,fajnie piszesz ;*

    http://blueanyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne wszystkie;)
    bedzie mi miło jesli do mnie zajrzysz na www.gusiak15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej, jakie świetne są. *-*
    miło tuu . ;]
    http://asiek-asieek.blogspot.com/ zapraszam.
    obserwujemy? ;]

    OdpowiedzUsuń