środa, 1 sierpnia 2012

Opisy ; )





                                                   Ślicznee .. *-*

Pierwszy krok to początek, by osiągnąć szczyty.

 `Stoi przy mnie tyle osób, a nie zna mnie prawie nikt.'

    Co prawda wspomnień nikt nie może mi odebrać
      ale i tak boli, że nie możecie być tu i teraz

 Trzeba wielu lat by znaleźć przyjaciela, wystarczy chwila by go stracić.

 To z nimi pracuję na zajebiste wspomnienia.

 O ile rozmowa jest tekstem, o tyle śmiech jest muzyką, sprawiającą, że wspólnie spędzony czas staje się melodią, której można słuchać w kółko i nigdy nie straci uroku

   Spośród tylu bajek Disney'a jeszcze nigdy nie widziałam "bajki o życiu". 
 Być może dlatego, że nie jest ono bajką.. albo sam tytuł jest już zbyt 
 przerażający i nie dostosowany do psychiki małych dzieci..

 Pewnego dnia, gdy moje marzenia spełnią się...

Myślę, że to jest czas, abyśmy porozmawiali w cztery oczy.

 Teraz jest twoja chwila.

 "Na koniec świata i jeszcze dalej !"

 Gubimy się w przestrzeni pytań i wątpliwości.

 Do niektórych wspomnień wraca się codziennie

 I zastanawiam się, kto pierwszy powie to, co oboje wiemy.

 Wszystko piękne co nas nie dotyczy.

  Ja nie muszę pić i palić, żeby dobrze się bawić.
                   

7 komentarzy:

  1. Co prawda wspomnień nikt nie może mi odebrać
    ale i tak boli, że nie możecie być tu i teraz ; 3 najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajefajne butki!
    Podobają mi się takie teksty, dają do myślenia.
    zapraszam fashion-my-passion-mary.blogspot.com
    obserwuję u Cb i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. super buciory!!! zapraszam do mnie cebula-czosnek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te czerwone z kokardką są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Mam nowe motto.
    Zapraszam do mnie
    http://littlefashionangel98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń