poniedziałek, 30 lipca 2012

& Pierscionkii &





                                                  Pierścionki <33

-Nie spotkałam jeszcze miłości. 
- o jaa !, jaka z ciebie szczęściara.

 - Dlaczego mnie uderzyłaś? 
- Bo w heyah dostajesz za nic.

 Ja nie żałuję żadnej chwili i wiem , że te najgorsze nauczyły mnie najwięcej.

 Są takie dni, gdy potrafię zjeść pięć paczek ' Śmiejżelków' i trzy tabliczki czekolady Alpen Gold , a i tak się nie uśmiechnę ..

 Spójrz na Nią: ma więcej uroku w jednym trampku niż ty we wszystkich swoich tipsach .

 Może kiedyś zrozumiesz że mój chłód jest najgłośniejszym wołaniem o Twoje ciepło..

                          Ty i ja, natychmiast.

 Przeciętna osoba mówi 4 kłamstwa dziennie, 1460 rocznie i 88000 do skończenia 6 roku życia. 
A najczęstszym kłamstwem jest 'Nic mi nie jest'.


 Najgorzej mieć marzenia i wiedzieć że nigdy się nie spełnią.

 Spodobał mi się ten Twój kawałek świata. Tak po prostu.

 Mimo tylu kłótni. Mimo tylu sprzeczności. Mimo tylu niepotrzebnych słów.
    Mimo wszystko - Ty jesteś nadal.


Jestem dziewczyną, która ma zawsze telefon w ręce, słuchawki w uszach i tego jednego w myślach .

 siedząc, na parapecie z kubkiem, gorącego kakao, szukam, powodów, aby przestać, Cię kochać. i powiem, Ci, że moja podświadomość, świeci, pustką, jak nigdy wcześniej.


    -Kocham Cię w sposób nie do określenia.

 Pięć liter jego imienia. Głębia oczu. Kolor włosów. Barwa głosu. Odgłos bicia serca. Styl chodzenia.
 Słodki uśmiech. Delikatny dotyk. Usta idealnie pasujące do moich. Ciepły oddech. Zapach, który pozostawia na mojej koszulce... ot całe moje szczęście :)


 Spodobał mi się ten Twój kawałek świata. Tak po prostu.

7 komentarzy:

  1. Fajne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne opisy :D i blog też xd
    obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne pierścionki! szczególnie te z drugiego obrazka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pierścionki ! Złote myśli także ciekawe :) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. `Stoi prz `Stoi przy mnie tyle osób, a nie zna mnie prawie nikt.'y mnie tyle osób, a nie zna mnie prawie nikt.' <--- naj naj ;D

    OdpowiedzUsuń