piątek, 27 lipca 2012

Pazurkii ;p






                                                                      Paznokcie ..
                                                                        Które naj ?

   Są takie dni, kiedy nie wiadomo co ze sobą zrobić. 

czasem zastanawiam się, czy Ty w ogóle mnie rozumiesz..

  Bo zawsze kiedy z nią jestem to śmieję się do łez.

  Obraz to nie Windows, sam się nie zawiesi. :D

   Doceń to co masz . Dopiero później staraj się o więcej .

                        Jestem Singlem i dobrze mi z tym

Poddający się nigdy nie wygrywa - a wygrywający nigdy się nie poddaje.

 Ładna dziewczyna to taka, która jak zmyje makijaż nadal jest ładna.

Twoje imię jest moim ulubionym rzeczownikiem.


'-Chcę abyś coś dla mnie zmieniła.
-Co takiego?
-Nazwisko.'

 Czasem brakuje mi szczęścia. Tego nie ukrywam.

                       Nie śpie, bo są wakacje

mama zawsze się mnie czepia, że cieszę się do
monitora, a sama z telewizorem gada .
         ej, koleżanko "szczęścia" nie kupisz na allegro

 Przy­jaźń dam­sko- męska... oczy­wiście, że is­tnieje. Prze­cież to na jej pod­sta­wie
                                                              bu­duje­my miłość. 

                                                                         ; ).

5 komentarzy:

  1. Siema. Mam dla ciebie prezent ale potrzebny mi twój e-mail jak możesz to wyślij mi go u mnie na blogu w komentarzu a ja wyśle prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pazurki *,*
    Drugie i ostatnie są przecudne. <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wzorki! ;)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń