niedziela, 14 kwietnia 2013




                                                                 Śliczniusiee *.*

Codziennie patrz na świat, jakbyś oglądał go po raz pierwszy.  

                                    Ej, ja też chciałabym mieć problemów mniej.  

 Nie był w stanie iść ani do przodu ani wstecz. Prościej, więc było zejść ze sceny.

                                  W ciemnościach waga słów jest podwójna.  

 Masz rację, uwielbiam komplikować sobie życie i brnąć w coś co    nie ma sensu. To chyba moje hobby. 

 
                        Wystarczy zniknąć na moment, aby przekonać się czy kogoś obchodzimy.

              Ludzie nie są w stanie pojąć, co to jest szczęście. 

           Bądź obok. Na moment. Na zawsze. Na chwile.
                  Zostań i bądź moim przyjacielem. 

 Bo przyjaźń jest jak stara ulubiona rzecz. Ma wiele wad, ale nigdy nie chcesz jej wyrzucić.


- Albo ja, albo oni.

- Oni. Wiesz dlaczego ? Bo nigdy nie postawili mnie przed takim wyborem.



 Bo z przyjaciółmi nawet kupowanie bułek w Biedronce jest zaskakującym przeżyciem ! <3


My musimy sie przyjaźnić. Za dużo o mnie wiesz ;D

  przyjaźń - definicji nie znam, ale bez niej wszystko nie miałoby jakiekolwiek sensu.

                                                               By: Licziaa : P


 

2 komentarze: